9. září 2012

Top výrobky no.1

Jak už jsem psala na fb, rozhodla jsem se dělat články v kterých vám ukážu moje nejoblíbenější výrobky, které si s největší pravděpodobností koupím znovu a které vám na 100% můžu doporučit. Doufám, že se vám tato nová "rubrika" bude líbit :). Ke každému produktu, bude vždy krátký popis proč právě tento výrobek zakoupit :)

1.L´oreal Nutri Gloss Crystal balzám na vlasy - kdo touží po krásných lesklých vlasech s jemným třpytem, tak by rozhodně měl sáhnout po tomto balzámu!  Třpytivého efektu si všimlo i okolí :)
2.CHI Keratin Mist - Ta nejlepší ochrana pro vlasy před fénováním/žehlením/kulmováním, vlasy jsou krásně vyživené a i po použití fénu či žehličky stále krásně hladké a lesklé.
3.O.P.I Pink Flamenco - Skvělá výdrž i krytí a navíc barva je krásná tmavá růžová. Kdo má tip kde za dobrou cenu koupit O.P.I. laky sem s ním! :)
4.Dermacol make-up cover - Využívám ho jako korektor a musím uznat, že skvěle zakryje veškeré nedokonalosti, které na pleti máte a navíc vydrží neskutečně dlouho! 
5.Tangle Teezer - Rozčeše i to, co se kolikrát zdá nemožným, minimálně trhá vlasy a zanechává je krásně hebké a nemůžu si pomoct, ale i lesklé :)
6.Hydrabio Sérum - Absolutně nejlepší krém pod make-up jaký jsem vyzkoušela! Pleť krásně vyhladí a po celý den je skvěle hydratovaná a jemná :)
7. Nodé S maska - Máte poškozené a vysušené vlasy, kterým nic nepomáhá? A nebo jsou příliš tvrdé a neposlušné? Tak na to můžu doporučit tuto masku od Biodermy, která vlasy vyživí i posílí :)

Jaké jsou vaše TOP výrobky za poslední měsíce? :)

22 komentářů:

  1. Já používám pravidelně od CHI olejíček na vlasy Silk Infusion, už nemám roztřepené konečky a vlasy jsou podstatně zdravější :) Zkoušela jsem Make up Cover od Dermacolu ale nijak mě neohromil, nepřizpůsobil se, byl oranžový, na oblečení dělal fleky a dělal efekt masky, bohužel nic pro mě :(

    Díky za ostatní tipy, zaujal mě Loreal balzám a Hydrabio sérum :))

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že články budou super :))Akorát myslím,že hodně čtenářů by ocenilo i ceny :))

    OdpovědětVymazat
  3. maska Nodé S je úžasná, nádherně voní :) a laky od O.P.I. jsou bezkonkurenční :) mám sice jen jeden (:DDD), už asi přes rok a pořád je boží!

    OdpovědětVymazat
  4. kdysi jsem používala ten růžový Elséve, jak šampon tak balzám, ale nemůžu si pomoct, mě po jakýchkoli šamponech a balzamech vlasy vypadají stejně, asi je mám hezké od přírody :) s ničím jiným zkušenosti nemám, používám úplně jiné výrobky. Nad tím Tangleteezerem ale hodně uvažuji!

    OdpovědětVymazat
  5. tento typ článků mám ráda, loreal, dermacol a bioderma jsou fajn!

    OdpovědětVymazat
  6. Muzu se zeptat, jaky mas odstin u toho dermacol korektoru?:) predem dekuju;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že 213, ale nejsem si úplně jistá, mám ho fakt dlouho a na výrobku samotném to nikde uvedené není :/

      Vymazat
  7. ten balzám se mi líbí, už jsem po něm i po šampónu koukala :) a od O.P.I si chci pořídit nějaký nude odstín, abych ho užila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už si ten Tangle teezer musím koupit :)

    OdpovědětVymazat
  9. tangle treezer miluju já i moje vlasy! :)
    a dermacol cover je super, mám ho několik měsíců, a vypadá, že z něj neubyl ani mililitr:))

    OdpovědětVymazat
  10. tym lorealom si ma inspirovala k nakupu, dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak L´oreal Nutri Gloss Crystal balzám na vlasy vlastním a nějak moc lesklé vlasy po něm nemám:/ Dermacol Make-up Cover je naprosto úžasný, zakryje opravdu vše, jsem z něj nadšená a Tangle Teezer mám a bohužel jsem z něj byla dost zklamaná, vůbec mi vlasy neučeše, jen na povrchu, nezachytí je všechny, takže ho používám jen na mokré vlasy. Na to, jak ho kamarádky vychvalovaly, jsem čekala o mnoho víc :/

    OdpovědětVymazat
  12. tangle teezer bych si strašně přála, jen mě ním nějak nikdo neobdaroval a sama jsem se taky neobdarovala, každopádně ho plánuju v blízké době :)

    OdpovědětVymazat
  13. CHI bych si také chtěla pořídit :) jinak OPI seženeš docela levně na ebay ;)

    OdpovědětVymazat
  14. CHI si musím už konečně také pořídit, když o tom plno z vás tak pěje :D Já zase od L'oreal miluji na vlasy zázračnou péči v takovém tom stříbrno/červeném provedení :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tangle teezer mám taky a je to vážně hotový zázrak. :)
    Ten make-up cover vypadá fakt dobře a korektor mi teď stejně schází, asi ho taky vyskouším. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super typy!:-) Ten produkt od CHI,co nejdříve vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  17. Hydrabio Sérum a OPI lak jsou i mé oblíbené :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
  18. ten make-up cover od dermacolu jsem si nedávno koupila taky a jsem s ním naprosto spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky Jituško, chtěla jsem se zeptat, kde jsi koupila Dermacol make-up cover? V DM jsem ho neviděla, je na internetu za cca 130,- ale nechci ho kupovat, bojím se že bych netrefila odstín. Používáš ho jako make-up nebo jenom korektor? Předem děkuji za odpověd. :)) PS. Miluji Tvůj blog.

    OdpovědětVymazat
  20. Legendárny Deramcol, asi ho pozná fakt každý, ale čo už, keď nikto nedokáže zakryť všetky nedokonalosti tak ako Dermacol, je dostupný aj vo veľmi svetlých odtieňoch čo je jeho ďalšia výhoda v porovnaní s inými drogériovými produktmi. Akurát ho ako make-up nemôžem používať, vytvára masku a pleť príšerne vysušuje, ale ako korektor je to jednička, najlepší na svete.
    Bianka

    OdpovědětVymazat