11. června 2013

Boyfriend jeans and wedges

Klasická černá kombinace oživená o boyfriendy. A abych se nedržela tolik u země, tak i o vysoké platformy. Nevěřila jsem sama sobě, že by to mohlo vypadalo dobře a hle.. Mohlo! :) 

Tričko - NY, kalhoty - H&M, boty - Vietnamci, pásek - Takko, náramek - dárek od Mii

40 komentářů:

  1. ee, toto naozaj nevypadá dobre :(

    OdpovědětVymazat
  2. Zkracuje ti to nožky Jituško... Ale nápad je to pěkný :) miluju ty boty a tvé outfity!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nemyslím že by to nevypadalo dobře.. slušel by Ti i pytel od brambor! :D :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím!! :D Sluší ti to i tak :) Po těch džínách se chci ve čtvrtek podívat, snad pořídím :)

      Vymazat
  4. Ty kalhoty ti prostě neskutečně sluší :-O :))) Jakože se mi tvoje outfity hodně líbí, ale tyhle kalhoty ty fakt padnou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě osobně se nelíbí sportovní s elegancí, ale je tvuj outfit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se nelíbí jenom náramek, jinak je to super. A to tyhle džíny nemám ráda :) Tobě ale fakt moc sluší a hezky ti sedí. Ty platformy jsou k tomu super a možná bych příště zkusila rovnou i podpatky :)
    A jinak se mi moc líbí, že sis něco vzala z kritiky a začala se na fotkách usmívat, to je moc dobře! (myslím i ty předchozí fotky)

    OdpovědětVymazat
  7. Me se to teda nelibi, a uuz vubec ne ty boty, nesluší ti to, a nevypadas v tom jako "ženska" :) Treba minuly post ti to strasne slušelo <3
    Je to jen muj nazor ;)

    OdpovědětVymazat
  8. miluju lodičky k takovým džínám!

    OdpovědětVymazat
  9. mám stejný náramek, ale v černé a nosím ho hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší :) hrozně se mi líbí ty tvoje boty :)

    OdpovědětVymazat
  11. tohle mi právě přijde, že vypadá super!!

    OdpovědětVymazat
  12. Jak moc se mi ty ohrnuté tříčtvrtáky, dnes nazývané moderněji "boyfriendky", nelíbí, tak tato kombinace je vskutku dokonalá :) mít více než mých příšerných 164 cm, nosím je taky, bohužel malou holku udělají ještě menší :(

    OdpovědětVymazat
  13. Naprosto ti rozumím, taky je teď nosím skoro pořád :)
    Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se to moc líbí! A nezdá se mi, že by jí to zkracovalo nohy. Ba naopak, mě se zdá že jí to prodlužuje :/ :D

    OdpovědětVymazat
  15. Prostě nádhera! =) Jeden z nejlepších outfitů vůbec! =)

    OdpovědětVymazat
  16. moc ti to sluší, ostatně jako vždy:)

    OdpovědětVymazat
  17. já bych akorát vyměnila vršek, ale džíny společně s botkami se mi líbí hodně! ;)

    OdpovědětVymazat
  18. tentokrát krok vedle :(

    OdpovědětVymazat
  19. odkud maš prosím ty kalhoty?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to napsané pod fotkami - H&M :). Ale je to loňská kolekce.

      Vymazat
  20. Jsi fakt neskutečná kočka Jituško!:)

    OdpovědětVymazat
  21. velmi hezké můžu se zeptat kolik vážíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco málo přes 60kg :)Už jsem se dlouho nevážila :)

      Vymazat
  22. pekny naramek:)

    PS: Na mem blogu je letni giveaway, budu rada kdyz se propijis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2013/06/summer-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá to naprosto úžasně:) Jsi kočka!:)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. moc hezké :) ted jsem si boyfriend džíny objednala a nemužu se jich dočkat, vypadají úplně jako mé vysněné tak snad brzo dorazí a budou mi sedět :)

    Nicol

    OdpovědětVymazat
  25. po dlouhé době outfit, co se mi fakt nelíbí

    OdpovědětVymazat
  26. Jituš, kdy budeš posílat giveaway? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem v minulém článku psala, že ještě netuším, ale snad tento týden. Bohužel jsem zatím neměla čas ;).

      Vymazat
  27. Bude dnes článek?

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá to skvěle:)
    Ty boyfriendy jsou luxusní !!

    OdpovědětVymazat