14. června 2013

Wednesday's outfit

Ani nevím proč, ale stále mě dokáže potěšit, když se vlezu do starých riflí, které jsem si koupila snad někdy v prváku. Je to super pocit a díky tomu se neustále cítím fit :D. I když musím uznat, že až teprve teď mi sedí tak jak by měly a nikde neplandají. 
Navíc jsem podstoupila "30 denní dřepovou výzvu", tak jsem zvědavá jestli budou na konci znát nějaké výsledky. Momentálně jsem u 13 dne a doufám, že mi to vydrží až do konce :).
Cvičíte teď nějak? Třeba do plavek nebo jen pro dobrou náladu? :)

Tričko - Yes, I am fashion, rifle - NY, boty - Vans footshop.cz, kabelka - oasap.com, brýle - RayBan

57 komentářů:

  1. outfity stále lepší a lepší a ty krásnější a krásnější <3

    OdpovědětVymazat
  2. Taky teďka zkouším 30ti denní dřepovou výzvu tak uvidíme jak to dopadne:) jsem u 9 dne:)
    ps. nádherný outfit, jako vždy Ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tedy absolvovala 30 denní výzvu a rozdíl před a po je opravdu znát, ale ještě si přidávám dřepy navíc, protože to ještě chce doladit :D :)
    -seš nádherná :) !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak to dopadne, jelikož zatím nic nepozoruji :D :))
      A děkuji! :))

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší, jako vždy :) Obyčejnej outfit a jak to může vypadat dobře, když se to umí :)

    S dřepovou výzvou ti fandím, já se snažím cvičit pravidelně v posilovně a když to nevyjde, tak alespoň doma. Zrovna jsem docvičila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi nádherná! :-) moc pěkné!
    http://thestoryofginger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jituš, já ty tovje outfity miluju. A to proto, že jsou úplně normální :D Žádný trika s jelenem, žádný kousky za statisíce, prostě hezký vkusně zkombinovaný kousky, který z celý outfitu vždycky dělají top model, parec hore, aspoň za mě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je milé Karolínko, moc děkuji, potěšilo mě to! :)

      Vymazat
    2. Naprosto souhlasím s Karol! :)

      Vymazat
  7. Pekné!
    upravujes si oblicej na fotkách, nebo uz mas tak bezva plet? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akné skoro žádné nemám, "klep,klep" :). Jen sem tam nějaký pupínek :).

      Vymazat
  8. Ty podle mě žádnou výzvu ani nepotřebuješ, ale co bychom pro hezkou postavu a hlavně dobrý pocit neudělaly že :D
    Jako vždy si nádherná, k tomu už se nedá nic jinýho říct:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé tobě to sluší Jituš, s úsměvem jsi nejkrásnější :) máš nádherné zoubky:)) No cvičím ale ta lenivost!! :D hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) No a ta lenivost je největší zabiják :D.

      Vymazat
  10. taky cvičim tu výzvu)) jsem u 11 dne, jinak sluší ti to, nad tim tričkem uvažuju

    OdpovědětVymazat
  11. cO JE NA TOM TRIČKU TAK FANTASTICKÉHO, ŽE HO MAJ VŠECHNY? :IO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš by mě zajímalo, co je tak fantastického na Caps Locku...

      Vymazat
  12. Ty dřepy jsem také dělala, ale skončila jsem u 7. dne :D
    Jinak dělám akorát zumbu :)
    Jenže, teď bych potřebovala něco udělat se stehnama :D

    OdpovědětVymazat
  13. já se snažím 4-5 krát týdně cvičit s Jillian :) a na ty dřepy se taky chystám! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo to tričko ti fakt sekne, asi o něm taky zauvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super outfit, takovéhle jednoduché jsou nej!

    OdpovědětVymazat
  16. tohle je strašně fajn!!
    jsem ráda, že se tak usmíváš :)

    OdpovědětVymazat
  17. A hele, zuby! Siroky usmev ti moc slusi. No a to obleceni samozrejme taky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Pristane ti to!
    Tvoje outfity zbožňujem :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hezký outfit!
    Já cvičím tak 3-4x do týdne, nejvíc podle Boba Harpera nebo Jillian.
    A teď chci cvičit http://www.youtube.com/watch?v=8lvKyuhdAT0
    Cvičím kvůli dobrému pocitu i to, že chci pořádně zhubnout :)

    OdpovědětVymazat
  20. to tričko miluju :)
    zkoušela jsem taky tu 30 denní výzvu, ale přiznám se, že jsem skončila někde v půlce :D

    OdpovědětVymazat
  21. Triko vypadá skvěle! Držím palce, ať výzvu dotáhneš do konce! Taky mám v plánu nějaký fitness, jen co vyléčím virózu ;)

    OdpovědětVymazat
  22. To tričko ti moc sluší,já dřepy nemůžu dělat kvůli kolenům,tak jsem aspoň začala běhat :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  23. Miluju tvůj styl oblékání .. TAky Jem se spíše zaměřila na klasickou eleganci a ženskost.. Mám podobný vkus na oblečení jako máš ty a i podle těchto článků mi přijdeš sympatická a milá slečna :).. Monika.Z

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý vzkaz :*. Vážím si toho :))

      Vymazat
    2. Nemáš za co.. vážně jsi inspirace.. A tvůj styl neni vůbec otřepaný..... Takové outfity jako máš ty se vážně kopírovat nedají.. Jen tak dál :)

      Vymazat
  24. taky dělám "30 denní výzvu", jsem u 110dřepů a už nemůžu :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jituško, ty vlásky máš skvělé <3

    OdpovědětVymazat
  26. Neskutečně ti to sluší. Vždycky když přidáš článek, mám takovou tu radost :D

    OdpovědětVymazat
  27. Perfektní, když vidím tu kombinaci tak jsem si vzpomněla, že mám bílé tenisky Lacoste takže až mi dorazí to triko tak se budu tebou určitě inspirovat a zkombinuji to podobně :)))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem také u výzvy...jenom 3 dny jsem nic nedělala :D...teda běhala..a tak mě bolí nohy, že prostě nejsem schopná dělat dřepy...dnes už by to šlo asi :)

    Jsi krásná a přirozená...takové jsou nejkrásnější a proto tě hltám celou :))))

    OdpovědětVymazat
  29. Když jsi začala s blogem vypadala jsi o hodně lépe než ted a hodně ti slušely tmavé a dlouhé vlasy:) Jinak ty nemáš v pokoji postel? :O

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojky :)
    mám strašně ráda tvůj styl oblékání :) Moc se mi líbí jak kombinuješ jednoduché věci a vypadá to skvěle. Vždycky jsem obdivovala spíše blogerky s osobitějším a výraznějším stylem ale ty jsi výjimka :) Držím palce do budoucna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji! Neskutecne moc me takove vzkazy dokazi potesit! :)

      Vymazat
  31. Ty bílý vansky nutně potřebuju!! Ale mám pocit, že by tak dlouho nevyržely:D

    OdpovědětVymazat
  32. neuvažuješ o nějakém fitness článku? třeba až dokončíš výzvu? Hodila by se nějaká motivace na léto :D

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Jitů,na facebooku jsi měla,že hledáš ty plavky s tou sponou..já jsem před chvílí byla v tescu a tam je právě mají,nejsem si úplně jistá jestli je to ta samá spona,ale vypadala stejně,tak jsem si na tebe vzpomněla a hned ti to musela naspat,tak snad dobře pořídíš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dekuju ze jsi napsala :), ale uz jsem si je sehnala na VV :)).

      Vymazat
  34. Vypadáš hrozně spokojeně a moc ti to poslední dobou sluší :). Jako prve ti to taky slušelo ale teď mi přijdeš úplně nejspokojenější :)

    OdpovědětVymazat
  35. Vyzařuje z Tebe strašný množství optimismus, a to je to, co mě na tvůj blog přivádí stále dál :))

    Mám nový blog, budu ráda, když se podíváš :)

    http://normal-life-of-a.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Moc děkuji za všechny komentáře !♥

    OdpovědětVymazat